מה זה "Native Advertising" ואיך זה משפיע על הפרסום הדיגיטלי שלך?

מאי 25, 2014
משה פסח - מומחה בשיווק דיגיטלי

בוא נודה בזה! אם אתם מפרסמים את העסק עם באנרים ברשת המדיה, אתם יודעים שרוב האנשים פשוט מתעלמים מהמודעות שלכם.
האמת היא שמאז שנת 2,000 עד היום, יש צניחה דרמטית ב-CTR (אחוז הקלקות על המודעות) מ-9% בממוצע עד ל-0.1% בממוצע לשנת 2013.
התופעה הזאת שמכונה בפי רבים כ -"עיוורון הבאנרים" פוגעת היום בצורה משמעותית בתוצאות של קמפיינים רבים כשהגולשים ברשת מתעלמים מהמודעות או גרוע מכך, צוברים מטענים ואנרגיה שלילית כלפי המותג ואפילו אם הם נענים למודעה, הם מגיעים עם התנגדויות רבות בתחושה שמישהו מנסה בכוח למכור להם משהו.

The-Great-CTR-Decline-605x355

מקור: http://www.iprospect.com.au/the-rebirth-of-native-advertising.html

 

חדשות טובות- יש פתרון!

הפרסום הדיגיטלי מתפתח לכיוונים חדשים, והמפרסמים שיזהו וישכילו לתפוס את הטרנד הבא יצליחו לא רק לנצח את המתחרים בקלות, אלא גם למשוך לקוחות טובים יותר ולחזק את המותג שלהם בעוצמה כשכל האחרים ממשיכים להילחם על כל ליד קר וקשה.

 

קבלו בברכה את ה- Native Advertising!

NATIVE
מקור: http://www.sharethrough.com/nativeadvertising

ההגדרה של הפרסום הטבעי: "צורת פרסום ממומן ברשת המדיה כאשר חווית הצפייה במודעה מתאימה בצורה  מלאה וטבעית לחווית המשתמש באתר בו היא מופיעה."
במילים אחרות: זו מודעה שמשתלבת בצורה טבעית באתר בו היא ממוקמת.

(אל תגלו 😉 אבל הפוסט הזה הוא דף נחיתה בשיטת הפרסום "החדשה" וחלק מקמפיין שלנו להביא לקוחות חדשים לשירות המקצועי שלנו  – PPC Management!)

 

 הגולשים מחפשים תוכן מעניין, ולא מודעות מעניינות!

ולכן כשהם גולשים, וקוראים פוסטים בפייסבוק, או פוסט בבלוג מעניין, או מאמר חדשותי במגזין אינטרנטי, הם מחפשים אינפורמציה ותוכן מעניין.
הפרסום הטבעי יודע למנף תוכן איכותי בצורה טבעית ברשת, חושף את הגולש לתכנים מקוריים ומעניינים על המותג, בונים אמון סקרנות ואהדה, ורק אז מניעים אותו לפעולה "מכירתית" להצעה של העסק. בכך, אתה מייצר לידים הרבה יותר בשלים, אוהדים, מוכנים לפעול ואפקטיביים, וזאת מבלי שהגולש מרגיש שמנסים למכור לו משהו, או לוחצים עליו לבצע איזה פעולה.

לפי מחקרים של Sharethrough לקוחות מקליקים 52% יותר על מודעות בסגנון הפרסום הטבעי, שזה אומר הרבה יותר חשיפה ואינטראקציה של הגולשים בקמפיין.

 

הפרסום הטבעי משתלט מבלי ששמת לב

היום אנחנו רואים את המודעות הממומנות "הטבעיות" בכל מקום מבלי שנשים לב: פוסטים ממונים בפייסבוק, פוסטים מקודמים בלינקדאין, מודעות של טוויטר, ואפילו קשה להבחין היום בהבדל בין המודעות הממומנות בגוגל לתוצאות האורגניות.

גוגל2

 

פלמנקו - פוסטהנה עוד דוגמא של מודעת פרסום טבעי מפייסבוק. כמעט ואי אפשר להבחין שזהו פוסט ממומן שמקדם בעצם מכירות של העסק. פייסבוק בעצמה הודיעה בכל העדכונים האחרונים שלה, שהפוסטים "האורגניים" יקבלו פחות ופחות חשיפה, ואם אתה רוצה שאנשים יחשפו לתכנים שלך, אתה חייב היום לפרסם אותם.

איזה עוד הוכחה צריך כדי להבין שהפרסום הטבעי משתלט על האינטרנט?

 

אז איך משתמשים בעוצמה של הפרסום הטבעי?

אם אתה רוצה לנסות את הפרסום הטבעי מייד ולראות איך זה יעבוד על העסק שלך, הנה כמה צעדים שאני מבצע עם הלקוחות שלי כדי להעלות קמפיין עם מקסימום פוטנציאל להצליח.

צעד 01 –
נתח מהם הגורמים העיקריים לבעיה המרכזית של הלקוחות שלך, שאתה עוזר להם לפתור בהצעה שלך.

למה אני מתכוון…
נניח שהבעיה המרכזית של הלקוחות שלך זה – מעט מדי מכירות! מהם 3 הגורמים העיקריים שגורמים להם למעט מכירות? זה יכול להיות, מעט מדי לידים, הצעה לא מספיק טובה, מעט מדי חשיפה להצעה… או משהו אחר.
עכשיו תרשום לעצמך, איזה תוכן אתה יכול לתת ללקוחות שלך שיעזור להם לפתור את הבעיות האלה. למשל: "איך לייצר לידים בכמויות כבר ממחר…" או " איך מנסחים הצעה ללקוחות שלך שיהיה להם קשה מאוד לסרב…" או  למשל "איך משיגים חשיפה אדירה במחיר זעום…" הבנת את הרעיון, נכון?!

צעד 02 –
הפוך את הפוסט בבלוג שלך – לדף הנחיתה!

אם יש לך בלוג, ויש בו כבר תוכן רלוונטי שפותר ללקוח שלך את אחד הבעיות… עשית את רוב העבודה. אם עדיין לא, אז קדימה… תן ללקוחות שלך את הידע שלך ותעזור להם בפוסט איכותי ומעניין. עכשיו כל מה שעליך לעשות זה להפוך אותו לדף נחיתה.
מה שעליך לעשות זה להכניס בצורה הטבעית ביותר בפוסט אפשרות לגולש להשאיר פרטים, או ללחוץ על קישור שיוביל אותו להצעה שלך.
תוכל לסיים את המאמר בקריאה לפעולה ברורה ולהוביל את הקורא לקרוא עוד פרטים על המוצר או השירות שלך.

צעד 03 –
להביא תנועת גולשים לפוסט

אני לא יכול ללמד בפוסט אחד את כל השיטות להביא תנועה לפוסט שלך בבלוג, אבל יש באמת המון המון דרכים. הדרך הכי פשוטה ומהירה (שכמעט תמיד אנחנו משתמשים קודם), זה להעלות מודעה בפייסבוק. אם הקמפיין לא יעבוד בפייסבוק, הוא כנראה לא יעבוד במקומות אחרים משום שלפייסבוק יש היום את אפשרויות המיקוד הכי מדויקות ויעילות מכל האפשרויות האחרות.

הנה דוגמא נוספת, שבה אני ממליץ תמיד להשתדל לשמור על קו עיצובי אחיד בין המודעה לעמוד שאליו אתה מוביל את הגולש.

פרינג1

פרינג 2

 

 

 

 

 

אם אין לך ממש מושג בשימוש במערכת הפרסום של פייסבוק, תוכל להשתמש בכפתור הכחול שבקצה התחתון של הפוסט בפייסבוק "Boost Post" ולשים תקציב לא גבוה כדי להקפיץ את הפוסט שלך ליותר אנשים. אם התוכן שלך מעניין (והוא חייב להיות כדי למשוך אנשים) אז תוכל לראות איך זה מגדיל את הויראליות בהרבה מאשר להסתמך רק על החשיפה האורגנית של פייסבוק.

זהו, השלב הבא כמו בכל קמפיין זה לבדוק את התוצאות, להבין מה עובד ומה לא, ולנסות שוב עם שינויים מסויימים כדי למקסם את התוצאות שאתה רוצה להגיע.

לסיכום, מה הופך את הפרסום הטבעי לדבר הבא בעולם הדיגיטלי?

  1. אחוז הקלקה הרבה יותר גבוה מאשר פרסום ישיר של מוצר או הצעה!
  2. בכך גם עלות הקליקים (והפרסום עצמו) יורד בצורה משמעותית ותוכל להגיע לעלויות קליקים ממש זעומות
  3. הפרסום הטבעי מאפשר לך לא להיראות כמו מפרסם פולשני ומעיק (כמו רוב המפרסמים שמשתמשים בפרסום הישן), אלא להצטייר כאחד שבאמת אכפת לו מהלקוחות שלו
  4. בעזרתו אתה בונה אמון, אהדה וסקרנות אצל הלקוחות שלך ומעורר בהם רצון גדול יותר לפנות דווקא אליך מאשר למתחרים שלך!
  5. עם הפרסום הטבעי תוכל לייצר לידים ולקוחות הרבה יותר נאמנים וקלים להמרה ולהפוך לבחירה הטבעית של הלקוחות שלך מבלי להיות איש מכירות מפולפל שמתאמץ למכור.

אם הגעת לכאן כנראה שהפרסום הטבעי נשמע לך מעניין, ואם תרצה תוכל היום לפנות אלינו לפגישת ייעוץ אסטרטגי בחינם שבה נבדוק איך אפשר להתאים את הפרסום הטבעי לעסק שלך בצורה האידאלית.

————

שתף עם חברים, אחרת איך נדע אם אהבת?!

אין תגובות

עליך להיות רשום inכדי להשאיר תגובה
default-poup