רקע

מרכז הבמה גני תקווה מרכז מגוון רחב של מופעי תיאטרון, מחול ומוסיקה, הצגות ילדים הופעות אמן ייחודיות וכן הרצאות העשרה מרתקות, חוגים ותערוכות. המרכז חדיש ומקצועי ומציע לכל תושבי האזור שפע של פעילויות תרבות המושכות אלפי אנשים כל שנה.

המרכז מנהל פעילות שיווקית לקידום מופעים, מכירות מנויים והגדלת הפעילות שלו באופן כללי.

מה עשינו

services_all

הקמת קמפיין ויראלי בפייסבוק – 257 מתעניינים שהשאירו טלפון!

המרכז פנה אלינו במטרה לקדם מס' מופעים ואירועים בולטים, זאת במטרה לחזק את המכירות ולהגדיל את רשימת התפוצה והמתעניינים בפעילות במרכז. המרכז ראה את הפעילות השיווקית של לקוחות אחרים שלנו ובחר לתת למדיה הדיגיטלית יותר מקום ונפח בפעילות השיווקית הכללית שלו.

המשימה שלנו הייתה לבנות קמפיין מהיר ואפקטיבי שיוכל למשוך כמות גדולה של מתעניינים מצד אחד, לשמור על תקציב פרסום נמוך מאוד ולהראות יכולת שיווקית חזקה ללקוח.

אחרי ניתוח קהלי היעד ובחינה של המופעים, השתמשנו באסטרטגיה חזקה לשיווק ויראלי בפייסבוק ופתחנו בקמפיין ממומן בפייסבוק ובגוגל המציע הגרלה לזוג כרטיסים בחינם לאחד המופעים במרכז.

התוצאות הפתיעו אותנו יחד עם הלקוח

  • אחוז המרה ממוצע של מעל ל61%!!!
  • עלות ממוצעת לליד של 8-10 ש"ח
  • מאות לידים בקמפיין של ימים בודדים
  • שיתוף והמלצות ויראליות על ידי אנשים בפייסבוק
  • אינטראקציה חזקה עם קהל המעריצים ותגובות חמות מהלקוחות

אפיון, עיצוב ופיתוח אתר רספונסיבי והטמעת מערכת לרכישת כרטיסים

קיבלנו את האתגר להקים אתר מקצועי, חדש ואיכותי למרכז הבמה במטרה לשדרג את הנוכחות האינטרנטית למראה עדכני שיעזור לקהל שלהם להגיע לכל הפעילות במרכז בקלות ובנוחות. באמצעות אפיון יסודי והבנת הצרכים של המרכז, הצלחנו להתאים אתר יפיפה עם חווית משתמש מצויינת למטרות העסקיות של המרכז ולספק להם בית דיגיטלי שמשקף את רוח המקום ומעודד רכישת כרטיסים אונליין.

האתר בפיתוח

default-poup