רקע

הנהלת המחלקה החינוכית של מוזיאון תל אביב פנתה אלינו כדי לשפר את יצור הלידים עבור הקורסים והסדנאות שמתקיימים במוזיאון בניסיון לשפר את ההרשמות לפעילות.

ללקוח היה חשוב לשמור על ייצוגיות גבוהה ועל ערכי המותג הידוע, יחד עם פעילות אפקטיבית שניתנת למדידה ולשליטה.

מה עשינו

services_marketing&advertising

אופטימיזציה בקמפיין ממומן

 הלקוח פנה אלינו אחרי שהיה מאוד מאוכזב מהתוצאות שקיבל עד כה מהשיווק באינטרנט. לפני השינויים שביצענו הוא נהג לשלם כ-60 ש"ח לליד, וקיבל כמות לידים קטנה מדי עבורו, וגם טען שהלידים לא היו ממוקדים ואיכותיים.

המשימה שלנו הייתה להוריד משמעותית את המחיר לליד, להגדיל את אחוז ההמרות בקמפיינים, להגדיל את החשיפה של הלקוח ברשת ולהביא לידים איכותיים ובכמות גדולה יותר.

אחרי ניתוח הקמפיין הקודם של הלקוח, הבחנו בבעיות משמעותיות שניתן לטפל מהר והתחלנו בהקמת קמפיינים חדשים בעבודה משותפת עם הלקוח.

התוצאות היו מדהימות!

  • עלות לליד ירדה בצורה קיצונית (מעל ל-300%). מ-60 ש"ח לליד, ל-19.8 ש"ח לליד בלבד!
  • החשיפה להצעות של הלקוח עלתה ביותר מ-1000%! מ-300 אלף צפיות בקמפיין הישן, למעל ל3.5 מליון צפיות!
  • כמות הלידים גדלה במעל ל-300% – מ-350 לידים, ליותר מ1,200 לידים!!!
  • הלידים כללו: שם, טלפון ואימייל, והיו איכותיים וחמים מאוד לבגירה
  • הלקוח הצליח להגדיל את כמות הלקוחות ופתח קבוצות נוספות עקב הביקוש!

 

פרסום ממומן בפייסבוק

כמרכז לאמנות ידוע ומוכר בקהל הרחב אנחנו עוזרים למוזיאון להגיע לקהלים רחבים יותר ולגרום לפוסטים להשיג חשיפה רחבה וגדולה. הצלחנו להגדיל את הקהילה של מרכז מאירהוף בפייסבוק באלפי לייקים כל חודש ולמנף אותם בסופו של דבר ללקוחות על ידי ניהול קמפיינים ממומנים ממוקדים שמייצרים לידים בעלויות של שקלים בודדים לליד!

הפכנו את הפייסבוק של מרכז מאירהוף לשטח שיווקי שוקק פעילות שמייצר מאות לידים כל חודש.

צוות סטפ אפ עזר לנו לשנות את פני הקורסים המעשיים במוזיאון בשנתיים האחרונות, בעזרת הקמפיינים הצלחנו להביא אלפי לידים ובמחיר נמוך ב- 100% ממה ששילמנו קודם. אני לא יכולה להיות יותר מרוצה ונותנת את כל האמון שלי בתוצאות שמשה יודע לספק.
אלינור באומן, מנהלת מרכז מאירהוף
default-poup