רקע

להקת הפלמנקו רמנגאר, היא אחת מלהקות הפלמנקו המובילות בישראל ויוצאת כל שנה עם מס' מופעים חדשים. הלהקה הביאה איתה סגנון ריקוד ייחודי ועצמתי שסוחף ומרגש את הקהל בצורה בלתי רגילה.

הלהקה מנהלת תקציב שיווק ופרסום קטן יחסית, ולכן הייתה זקוקה לעבודה ממוקדת מטרה.

מה עשינו

services_all

הקמת קמפיין ויראלי בפייסבוק – 245 לידים ב- 3 ימים!

הלקוח פנה אלינו במטרה לייצר כמות לידים כמה שיותר גדולה במינימום תקציב. לפני הקמפיין הוא נהג להיאבק במילוי מופעים והוציא כספים רבים על מודעות בעיתון ופרסום יקר ולא אפקטיבי.

המשימה שלנו הייתה לבנות קמפיין שיוכל למשוך כמות גדולה של מתעניינים מצד אחד, אך מצד שני לשמור על תקציב פרסום נמוך מאוד.

אחרי ניתוח קהל היעד של הלקוח ובחינה המוצר, הצלחנו להרכיב הצעה שיהיה מאוד קשה לסרב לה, ופתחנו בקמפיינים ויראליים בפייסבוק ובגוגל המציעים הגרלה לזוג כרטיסים בחינם למופעים של הלהקה.

התוצאות היו מדהימות! הרבה מעבר למה שציפינו… (מעל ל-35% המרה)

  • פי 2 יותר לידים ממה שקיבלו עד כה
  • שיתוף והמלצות ויראליות על ידי אנשים בפייסבוק
  • אינטראקציה חזקה עם קהל המעריצים ותגובות חמות מהלקוחות
  • עלות לליד מאוד נמוכה

עיצוב ופיתוח אתר רספונסיבי

האתר של להקת רמנגאר הוא אתר מאוד מרשים שמעביר בצורה חדה וברורה את הייחודיות של הלהקה ואת הרמה הגבוהה אותה היא מייצגת. מטרת האתר המרכזית היתה לשמש את הלהקה בהצגת הרפרטואר לקניינים ומאחר והאתר היה בנוי נכון הוא הגיע כבר אחרי חודש לדף הראשון בגוגל במילות מפתח תחרותיות כמו ״פלמנקו״ ובכך הגיעו מהאתר פניות לפעילויות נוספות של הלהקה.

לביקור באתר remangar.co.il

default-poup